§1 Definicje
Następujące pojęcia, użyte w treści Regulaminu mają znaczenie jak określono poniżej:
GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA, Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego, nr 20A, 65-052. NIP 9730674052. REGON 080050850. Pozostałe dane do kontaktu: e-mail: biuro@greenfitcatering.pl, tel. 780 500 173
Sklep – serwis internetowy prowadzony GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA odpowiedzialnością dostępny pod domeną www.greenfitcatering.pl, za pośrednictwem którego GREENFIT CATERING prowadzi działalność gospodarczą, polegającą na sprzedaży żywności.
Dzień roboczy – każdy dzień poza sobotami, niedzielami lub dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z katalogiem dni wolnych od pracy określonym w ustawie z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U.1951.28 z późn. zm.).
Użytkownik – osoba fizyczna zarejestrowana i posiadająca Konto w Sklepie, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, jak również zarejestrowana i posiadająca konto w Sklepie osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Użytkownikiem może być również osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, lecz nie ukończyła 18 lat, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U.1951.28 z późn. zm.).
Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną, który dokonuje zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z późn. zm.).
Konto – spersonalizowany panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie, za pomocą którego Użytkownik dokonuje Zamówień lub korzysta z innych usług sklepu internetowego.
Dieta/Produkt – zestaw od 1 do 5 posiłków w kaloryczności od 1200 do 4000 kcal, który zostanie dostarczony klientowi w wybranym przez niego terminie.
Produkt – opakowania produktów, który dostanie dostarczony klientowi w wybranym przez niego terminie.
Zamówienie– złożone za pomocą formularza zamówienia, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawarta między klientem, a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego.
§2 Zapisy ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, przyjmowania i realizacji zamówień oraz dostawy Produktów, zasady i formę płatności, zasady odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Użytkownik obowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i przestrzegać jego postanowień. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży Produktu pomiędzy Użytkownikiem a GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA.
- Właścicielem oraz administratorem Sklepu jest GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA.
- W celu skorzystania ze Sklepu Użytkownik musi posiadać komputer lub inne urządzenie z dostępem do sieci Internet oraz przeglądarką Stron internetowych, a także aktywne konto poczty elektronicznej e-mail.
- GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia, w tym przerwy lub błędy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, zaplanowanymi działaniami związanymi z bieżącą konserwacją Sklepu, awariami serwerów, niedozwolonymi działaniami osób trzecich, przyczynami leżącymi po stronie zewnętrznych dostawców lub przyczynami leżącymi po stronie Użytkownika. GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA dokłada wszelkich starań, aby Sklep funkcjonował w prawidłowy sposób.
- Użytkownicy mogą porozumiewać się z GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA poprzez: formularz kontaktowy dostępny pod adresem internetowym: https://greenfitcatering.pl/kontakt/, w formie wiadomości elektronicznej przesyłanej na adres kontakt@greenfitcatering.pl, bądź telefonicznie pod numerem telefonu 780 500 173. Koszty korzystania przez użytkownika z ww. środków porozumiewania się na odległość ponosi Użytkownik. Opłaty takie obliczane są według stawek operatora telekomunikacyjnego, z którego usług Użytkownik korzysta.
- GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA dostarcza catering dietetyczny na obszarze wskazanym na stronie w zakładce www.greenfitcatering.pl/dostawy.
- Spełnienie świadczenia niezamówionego przez Konsumenta następuje na ryzyko GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA i nie nakłada na Konsumenta żadnych zobowiązań. Brak odpowiedzi Konsumenta na niezamówione świadczenie nie stanowi zgody Konsumenta na zawarcie umowy.
§3 Rejestracja w sklepie
- W celu zakupu cateringu dietetycznego w Sklepie Użytkownik obowiązany jest założyć Konto w Sklepie zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- W celu założenia Konta Użytkownik zobowiązany jest dokonać rejestracji w Sklepie. Rejestracja w Sklepie jest bezpłatna i odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
- W celu dokonania rejestracji przy wykorzystaniu formularza Użytkownik zobowiązany jest do podania adresu e-mail oraz hasła, zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Użytkownika.
- W wyniku Rejestracji Użytkownika zostanie utworzone Konto, za pośrednictwem, którego Użytkownik może dokonywać zakupu cateringu oraz korzystać z innych funkcjonalności dostępnych w Sklepie takich jak przykładowo historia zamówień, dostęp do zbioru zakupionych przez Użytkownika.
- Po dokonaniu rejestracji każdorazowe logowanie do Sklepu odbywa się przy wykorzystaniu adresu e-mail jako login oraz hasła wskazanych przez Użytkownika przy dokonaniu rejestracji.
- Użytkownik zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła oraz ochrony loginu i hasła przed ich wykorzystaniem przez osoby do tego nieupoważnione.
- Użytkownik może w każdej chwili żądać usunięcia Konta. W tym celu należy przesłać żądanie na adres e-mail: kontakt@greenfitcatering.pl. Po otrzymaniu wiadomości Konto niezwłocznie zostanie usunięte.
§4 Zamówienie
- W celu złożenia Zamówienia Użytkownik zobowiązany jest do zalogowania się na Konto.
- Zamówienie na Produkty można składać przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. W momencie składania zamówienia Użytkownik potwierdza, że zdaje sobie sprawę z faktu, iż realizacja zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za nabyty Produkt, jak również obowiązek pokrycia kosztów wybranego przez Użytkownika sposobu zapłaty. Potwierdzenie następuje poprzez kliknięcie pola wyboru (checkbox) dostępnego na stronie internetowej Sklepu oraz wybór przycisku „Kupuję i płacę”.
- Zamówienia mogą być składane tylko przez osoby pełnoletnie.
- W Sklepie przy każdym Produkcie na Karcie produktu zamieszczone są informacje odpowiednio o Produkcie oraz cenie Produktu.
- Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podane są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów pobieranych przez operatorów płatności w wysokości nie przewyższającej kosztów poniesionych przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA w związku z wybranym przez Użytkownika sposobem zapłaty. W przypadku, gdy sposób płatności będzie związany z koniecznością poniesienia przez Konsumenta dodatkowych kosztów, taka informacja będzie zamieszczona na stronie internetowej Sklepu bezpośrednio przy polu wyboru tego rodzaju płatności.
- Całkowity koszt zamówienia (tj. cena Produktu wraz z kosztami dostawy oraz ewentualnymi kosztami pobieranymi przez operatorów płatności) podany jest każdorazowo przed złożeniem zamówienia przez Użytkownika w podsumowaniu zamówienia.
- Zamówienia opłacane z góry zostaną automatycznie anulowane w przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.
- Przy wyborze płatności przelewem lub kartą kredytową należy dokonać płatności na etapie składania zamówienia, lub w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Opłacone zamówienie zostanie potwierdzone automatycznie przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA poprzez przesłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej.
§7 Warunki realizacji Umowy Sprzedaży oraz dostawy
- Sklep oferuje produkty z dostawą pod wskazany adres przez Klienta.
- Zamówienia składane na oferowane produkty drogą elektroniczną wymagają opłaty z góry, tj. przed dostawą.
- Zamówienia przyjmowane są z wyprzedzeniem pozwalającym Sprzedawcy na staranne przygotowanie zamówienia. Zamówienia można składać do piątku do godz. 20.00, a realizacja odbywać się będzie od niedzieli do czwartku w godz. 19.30-23.00.
- Dostawa zamówionych produktów odbywa się w godzinach wieczornych, w przedziale czasowym od 19:30 do 23:00. Firma zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby dostarczyć produkty w wyznaczonym czasie, jednak zastrzega sobie prawo do ewentualnych opóźnień wynikających z przyczyn niezależnych od firmy.
- Koszty dostawy wliczone są w koszty Produktu.
- Klient zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bezpiecznego dostarczenia zamówionych produktów pod wskazany adres. W przypadku nieobecności Klienta lub braku możliwości doręczenia z innych powodów, firma skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia alternatywnego terminu dostawy lub zwrotu kosztów, z potrąceniem kosztów poniesionych przez firmę.
- Klient ma obowiązek sprawdzenia zgodności zamówienia ze stanem faktycznym w chwili przekazania Produktu. Klient ma prawo zgłaszać niezgodności do Dostawcy w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia poprzez kontakt mailowy i telefoniczny.
- W przypadku gdy realizacja zamówienia nie jest możliwa do wykonania w przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, zastrzega on sobie prawo do ustalenia z Klientem nowego terminu realizacji zamówienia.
- W przypadku wystąpienia czynników niezależnych od Sprzedawcy, utrudniających dostarczenie Zamówienia w ustalonym czasie tj. ogłoszenie stanu epidemii, wypadek drogowy uniemożliwiający terminowe dostarczenie Produktu, Klient nie ma prawa do ubiegania się o zwrot należności za Zamówienie.
- Klient ma obowiązek przekazania informacji na adres mailowy Sprzedawcy o posiadanych alergiach pokarmowych, których spożywanie może wpłynąć negatywnie na stan zdrowia i wiązać się z zagrożeniem życia.
- Klient ma prawo do wstrzymania dostaw w trakcie trwania okresu zamówienia po wcześniejszym telefonicznym lub za pośrednictwem poczty e-mail powiadomieniu Sprzedawcy. Informacja o wstrzymaniu dostaw powinna zostać zgłoszona z wyprzedzeniem do dwóch dni od wystąpienia przerwy w dostawie Produktu.
- Brak dostarczenia przed Klienta Zamówienia spowodowane nieobecnością Klienta lub osoby upoważnionej do odbioru, nie zgłoszoną w terminie do dwóch dni od wystąpienia
§6 Płatności
- Podczas składania zamówienia Użytkownik ma możliwość wyboru płatności przelewem lub kartą kredytową.
- Wszystkie płatności związane z zakupem naszych diet obsługuje serwis Przelewy24 należący do PayPro Spółka akcyjna z Siedzibą w Poznaniu.
- GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA doręcza Użytkownikowi dowód zakupu Zamówienia.
- Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktur drogą elektroniczną, poprzez akceptację Regulaminu.
§8 Odstąpienie od umowy
- Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny. Termin ten jest liczony od dnia, w którym klient otrzymał zamówiony towar. Aby skorzystać z tego prawa, klient powinien poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia – może to być np. pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres: GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA, Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 20A lub elektroniczną: biuro@greenfitcatering.pl.
§9 Reklamacje
1. Klient może składać reklamacje związane z realizacją umowy dotyczącej produktu należy w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 7 dni od dnia otrzymania reklamacji.
2. W dokumencie dotyczącym reklamacji Klient musi podać swoje dane (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej). Klient powinien przesłać dokumentację fotograficzną oraz podać datę zdarzenia.
3. Po przekroczeniu terminu wskazanego w pkt.1 &9 reklamacja nie będzie rozpatrywana. Reklamacja rozpatrzona na korzyść klienta wiąże się z dokonanie zwrotu należności przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni roboczych.
§10 Dane osobowe, pliki cookies
- Rejestracja w sklepie internetowym www.greenfitcatering.pl wymaga wyrażenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym do korzystania z usług świadczonych przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA w ramach Sklepu, w tym na przekazywanie danych osobowych podmiotom trzecim, przy pomocy których GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA świadczy usługi w ramach Sklepu. Wyrażenie zgody następuje poprzez kliknięcie pola wyboru (checkbox) dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Bolesława Chrobrego, nr 20A, 65-052. NIP 9730674052. REGON 080050850. Dane te są przechowywane i przetwarzane w celu realizacji zamówień składanych w Sklepie.
- Dane osobowe Użytkowników są chronione zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO.
- Użytkownik w dowolnym momencie ma prawo do wglądu do swoich danych oraz do ich modyfikowania i poprawiania.
- Dane osobowe Użytkowników znajdujące się w bazie danych Sklepu nie są przekazywane podmiotom nieuczestniczącym w realizacji zamówienia wykonywanego w ramach Sklepu.
Dane osobowe Użytkowników dokonujących płatności za nabywane towary/produkty/usługi za pośrednictwem systemu płatności PayU lub PayPal są przekazywane, za zgodą Użytkowników, serwisowi Przelewy24 należącemu do PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem 0000347935, posiadająca numer NIP 7792369887, numer REGON 301345068 oraz kapitał zakładowy w wysokości 5.000.000 PLN.
Korzystając ze Sklepu Użytkownik wyraża zgodę na zapis plików cookies (więcej informacji o cookies: https://greenfitcatering.pl/pliki-cookie/). Wyrażenie zgody następuje poprzez kliknięcie informacji o cookies na dole strony.
§11 Postanowienia końcowe
- Administratorem danych osobowych jest GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Bolesława Chrobrego, nr 20A, 65-052. NIP 9730674052. REGON 080050850.
- Niniejszy regulamin może być zmieniany z ważnych przyczyn, w szczególności takich jak zmiana zakresu działalności gospodarczej prowadzonej przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA lub oferty handlowe GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów obowiązującego prawa, konieczność zapewnienia prawidłowości funkcjonowania serwisu, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom serwisu, konieczność wprowadzania nowych bądź zmiana istniejących zasad działania serwisu. W takim wypadku GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA poinformuje użytkowników o rodzaju i charakterze zmian, przesyłając im na adresy e-mailowe zestawienie zmian oraz zmienioną wersję Regulaminu, nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem planowanych zmian.
- W przypadku odmowy akceptacji zmienionej wersji regulaminu, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez użytkownika wiadomości elektronicznej, o której mowa w pkt 2 powyżej, Użytkownik nie będzie miał możliwości skorzystania z usług świadczonych przez GREENFIT CATERING ALEKSANDRA MAJSNEROWSKA za pośrednictwem Sklepu. Użytkownik w dalszym ciągu będzie miał dostęp do Konta i historii zamówień.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.