W jaki sposób składać zamówienia i kiedy można je zrealizować?
Zamówienia na dietę pudełkową przyjmowane są drogą elektroniczną na stronie www.greenfitcatering.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej, a ich realizacja odbywa się z wyprzedzeniem, aby firma mogła starannie przygotować posiłki. Dostawy realizowane są 24 godziny po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie.
Jak wyglądają godziny dostaw posiłków?
Posiłki dostarczane są od niedzieli do czwartku w godzinach wieczornych, od 19:30 do 23:00 na terenie Zielone Góry i okolic oraz między 01.00-07.00 w pozostałych lokalizacjach w obrębie województwa lubuskiego. Firma dokłada wszelkich starań, aby dostawy były terminowe, ale w razie wystąpienia okoliczności niezależnych (np. utrudnienia drogowe), może dojść do opóźnień.
Czy koszty dostawy są dodatkowo naliczane?
Klient jest zobowiązany zapewnić możliwość bezpiecznego doręczenia paczki. Kurier zostawia paczkę pod drzwi klienta lub w innym określonym przez niego miejscu.
Jak zgłosić niezgodności w zamówieniu lub problemy z jakością posiłków?
Należy sprawdzić zgodność zamówienia w chwili jego odbioru i w razie wykrycia nieprawidłowości zgłosić je do 24 godzin od momentu dostawy, korzystając z infolinii +48
780 500 173 lub maila kontaktowego kontakt@greenfircatering.pl . Firma jest otwarta na wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Czy możliwe jest wstrzymanie lub przerwanie dostaw w trakcie trwania okresu zamówienia?
Tak, istnieje taka możliwość. Klient powinien zgłosić wstrzymanie dostaw telefonicznie, za pomocą aplikacji lub mailowo z dwudniowym wyprzedzeniem. Wstrzymane dni zostaną doliczone do pozostałego okresu zamówienia, zgodnie z ustaleniami z firmą.
Co zrobić w przypadku nagłych zdarzeń uniemożliwiających terminowe dostarczenie zamówienia?
Jeżeli wystąpią czynniki niezależne od Sprzedawcy (np. stan epidemii, wypadek drogowy) i paczka nie dotrze na czas, Klient nie ma prawa do ubiegania się o zwrot należności. Firma w miarę możliwości informuje o zaistniałych opóźnieniach i ustala nowy termin dostawy.
Co zrobić w przypadku nagłych zdarzeń uniemożliwiających terminowe dostarczenie zamówienia?
Jeżeli wystąpią czynniki niezależne od Sprzedawcy (np. stan epidemii, wypadek drogowy) i paczka nie dotrze na czas, Klient nie ma prawa do ubiegania się o zwrot należności. Firma w miarę możliwości informuje o zaistniałych opóźnieniach i ustala nowy termin dostawy.
Czy oferta dostawy obejmuje cały kraj, czy tylko województwo lubuskie?
Aktualnie dostawy realizowane są w Zielonej Górze i na terenie województwa lubuskiego. Przed złożeniem zamówienia warto upewnić się na stronie internetowej, czy dany adres znajduje się w strefie dowozu.
Czy można pominąć lub zmienić termin dostawy?
Możesz zarządzać harmonogramem dostaw w swoim profilu klienta na stronie internetowej lub aplikacji. Wystarczy wejść w ustawienia dostaw i zaznaczyć dni, w których nie chcesz otrzymywać posiłków lub zmienić datę rozpoczęcia kolejnego cyklu diety.
Czy i w jaki sposób należy informować o alergiach pokarmowych?
Klient ma obowiązek przekazania informacji o alergiach i nietolerancjach pokarmowych mailowo, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Pozwala to dietetyczkom klinicznym przygotować posiłki bezpieczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb zdrowotnych.